Nieuws

  • MenuPricing nu ook beschikbaar in Portugal
    1 - 9 - 2017

    MenuPricing nu ook beschikbaar in Portugal

    In navolging van België, Luxemburg, Groot-Brittannië, Spanje en Italië is voor Renault en Dacia MenuPricing nu ook in Portugal beschikbaar. Direct Access beheert voortaan ook voor Portugal de onderhouds- en reparatiepakketten voor Dacia en Renault.

    Dealers kunnen de pakketten via een webservice realtime in het Dealer management systeem raadplegen.

    lees meer > Tagged: Renault , Menupricing
  • Mazda brengt Menupricing onder bij Direct Access
    17 - 8 - 2017

    Mazda brengt Menupricing onder bij Direct Access

    Momenteel wordt er hard gewerkt om Fabrikantendata en Menupricing voor Mazda Motor Nederland in te richten bij Direct Access. Dealers worden adh. van een web service via hun Dealermanagement systeem aangesloten waarmee ze een real-time verbinding realiseren (en zodoende altijd up-to-date zijn qua data). Menupricing van Direct Access is zeer flexibel en modulair van opbouw. Zo heeft men de keuze om het pakketonderhoud zelf te doen of dit door de medewerkers van Direct Access te laten uitvoeren.

    lees meer > Tagged: Mazda , Menupricing
  • Ford Nederland breidt samenwerking met Direct Access uit
    31 - 7 - 2017

    Ford Nederland breidt samenwerking met Direct Access uit

    Voor Ford Nederland verzorgen wij steeds meer diensten op het gebied van Menupricing. Zo zijn recente ontwikkelingen:

    Direct Access ondersteund Ford Nederland in het pakketdata onderhoud.
    Voor de vulling van de fordonderhoud.nl website wordt gebruik gemaakt van de Direct Access onderhoudscalculator-interface. 
    De Ford Menupricing data wordt geschikt gemaakt voor ROB.Ne(x)t, het landelijke platform voor de lease markt. 
    Optioneel wordt Ford dealers de mogelijkheid geboden om via de DMS-interface realtime de pakketten te raadplegen en over te nemen naar het Dealer management systeem.

    lees meer > Tagged: Menupricing , Ford
  • Renault Groot Brittannië start met onderhoudscalculator-interface
    5 - 6 - 2017

    Renault Groot Brittannië start met onderhoudscalculator-interface

    In navolging van Renault Nederland start Renault Groot Brittannië ook met de Direct Access onderhoudscalculator-interface.

    Via de interface kan de consument de auto-individuele tarieven van onderhouds- en reparatiepakketten raadplegen.

    De onderhoudscalculator website van Renault Groot Brittannië is hier te raadplegen.

    lees meer > Tagged: Menupricing , Renault , consumentenwebsite
  • MenuPricing nu ook beschikbaar in UK, Spanje en Italië
    18 - 5 - 2017

    MenuPricing nu ook beschikbaar in UK, Spanje en Italië

    Voor Renault en Dacia is MenuPricing nu ook in Groot-Brittannië, Spanje en Italië (roll-out) beschikbaar. In deze landen beheert Direct Access voortaan de onderhouds- en reparatiepakketten voor Dacia en Renault.

    Dealers kunnen de pakketten via een webservice realtime in het Dealer management systeem raadplegen.

    lees meer > Tagged: Renault , Menupricing , Dacia
  • 3 - 3 - 2017

    Fabrikantendata: Renault, Dacia, Peugeot, Citroën, Ford, Mitsubishi, Toyota en Lexus van start

    Samen met de deelnemende importeurs levert Direct Access via Fabrikantendata een belangrijke bijdrage aan de data input voor ROB.Net/Next (600.000 voertuigen!).

    Inmiddels zijn de merken Renault, Dacia (volledig dealernetwerk), Peugeot, Citroën, Ford, Mitsubishi, Toyota en Lexus met Fabrikantendata gestart.

    Andere merken zijn momenteel bezig met de voorbereidingen en invoering.

    lees meer > Tagged: Mitsubishi , Renault , Peugeot , Toyota , Ford , Dacia , Lexus , Citroën , Fabrikantendata
  • Toyota kiest voor CheckIT (eCheck)
    3 - 1 - 2017

    Toyota kiest voor CheckIT (eCheck)

    De importeur en aftersalescommissie van Toyota hebben na uitgebreide praktijktests en vergelijkingen hun keuze laten vallen op de werkplaatsinspectie tablet-applicatie CheckIT van Direct Access.
    O.a. de flexibiliteit, de functionaliteit voor monteurs en de koppelingen met andere programma's hebben tot de keuze voor CheckIT geleid.
    In de loop van 2017 zullen de eerste dealers worden aangesloten. De uitrol moet in 2018 zijn afgerond. W&D Consultants gaat de implementatie begeleiden.

    lees meer > Tagged: Toyota , CheckIT
  • Suzuki: SupplyIT
    20 - 12 - 2016

    Suzuki: SupplyIT

    Suzuki importeur Nimag B.V. en de Suzuki aftersalescommissie hebben besloten om aan te sluiten op SupplyIT. Hiermee wordt het voor schadeherstellers nog eenvoudiger om Suzuki onderdelen te bestellen.

    lees meer > Tagged: SupplyIT , Suzuki
  • 19 - 12 - 2016

    Fabrikantendata / MenuPricing: nieuwe ROB code web service

    Direct Access heeft een nieuwe web service gelanceerd waarmee de merkcoderingen (pakketcodes) vanuit het Dealer Management Systeem verrijkt kunnen worden met de juiste ROB (sub)activiteit en (sub)bewerking codes. We leveren deze service icm MenuPricing en/of ROB code beheer. Als een importeur besluit deze dienst af te nemen, dan is het vanaf dat moment beschikbaar voor al hun DMS leveranciers*.

    *Als vanuit het Dealer Management Systeem een koppeling is gerealiseerd

    lees meer > Tagged: Menupricing
  • Volvo sluit aan op SupplyIT
    14 - 12 - 2016

    Volvo sluit aan op SupplyIT

    De Volvo Cars Dealervereniging Nederland heeft besloten om gebruik te maken van het onderdelenbestelplatform SupplyIT van Direct Access. Hierdoor kunnen schadeherstelbedrijven eenvoudig vanuit hun schademanagementsysteem originele Volvo onderdelen bestellen.

    lees meer > Tagged: SupplyIT , Volvo