Toyota kiest voor CheckIT (eCheck)

Toyota kiest voor CheckIT (eCheck)
3-1-2017 20:48:01

De importeur en aftersalescommissie van Toyota hebben na uitgebreide praktijktests en vergelijkingen hun keuze laten vallen op de werkplaatsinspectie tablet-applicatie CheckIT van Direct Access.
O.a. de flexibiliteit, de functionaliteit voor monteurs en de koppelingen met andere programma's hebben tot de keuze voor CheckIT geleid.
In de loop van 2017 zullen de eerste dealers worden aangesloten. De uitrol moet in 2018 zijn afgerond. W&D Consultants gaat de implementatie begeleiden.

Tagged: Toyota , CheckIT

Meer nieuws >

Laatste nieuws

  • Mazda kiest SignIT
    5 - 3 - 2019

    Mazda kiest SignIT

    De Nederlandse Mazda dealerorganisatie is sinds kort aangesloten op SignIT. Hierdoor kunnen de dealers service level agreements en contracten voortaan digitaal ondertekenen en raadplegen. E.e.a. moet tot een snellere afwikkeling van SLA's met leasemaatschappijen leiden.

    lees meer > Tagged: SignIT , SLA , Service Level Agreement , Mazda
  • Alpine kiest voor Menupricing
    1 - 1 - 2018

    Alpine kiest voor Menupricing

    Alpine kiest voor Menupricing van Direct Access als pakketprijzen applicatie in Nederland, Belgie, Luxemburg, Italië, Groot Brittannië, Spanje en Portugal. Direct Access beheert voor Alpine de onderhouds- en reparatiepakketten.

    De Alpine dealers kunnen de pakketten via een webservice realtime in het Dealer management systeem raadplegen.

    lees meer > Tagged: Menupricing , Alpine
  • Dacia Nederland start met onderhoudscalculator-interface
    1 - 12 - 2017

    Dacia Nederland start met onderhoudscalculator-interface

    In navolging van Renault Nederland start Dacia Nederland met de Direct Access onderhoudscalculator-interface. 
    Via de interface kan de consument de auto-individuele tarieven van onderhouds- en reparatiepakketten raadplegen.

    De onderhoudscalculator website van Dacia Nederland is hier te raadplegen.

    lees meer > Tagged: Menupricing , Dacia , menuprijzen
  • MenuPricing nu ook beschikbaar in Portugal
    1 - 9 - 2017

    MenuPricing nu ook beschikbaar in Portugal

    In navolging van België, Luxemburg, Groot-Brittannië, Spanje en Italië is voor Renault en Dacia MenuPricing nu ook in Portugal beschikbaar. Direct Access beheert voortaan ook voor Portugal de onderhouds- en reparatiepakketten voor Dacia en Renault.

    Dealers kunnen de pakketten via een webservice realtime in het Dealer management systeem raadplegen.

    lees meer > Tagged: Renault , Menupricing
  • Mazda brengt Menupricing onder bij Direct Access
    17 - 8 - 2017

    Mazda brengt Menupricing onder bij Direct Access

    Momenteel wordt er hard gewerkt om Fabrikantendata en Menupricing voor Mazda Motor Nederland in te richten bij Direct Access. Dealers worden adh. van een web service via hun Dealermanagement systeem aangesloten waarmee ze een real-time verbinding realiseren (en zodoende altijd up-to-date zijn qua data). Menupricing van Direct Access is zeer flexibel en modulair van opbouw. Zo heeft men de keuze om het pakketonderhoud zelf te doen of dit door de medewerkers van Direct Access te laten uitvoeren.

    lees meer > Tagged: Mazda , Menupricing